Przejdź do treści

AgiMagia – Fotografia ciążowa i noworodkowa

Regulamin sesji fotograficznych
w Studio Agimagia Agnieszka Ziemacka

Poniższy regulamin powstał w celu ułatwienia kontaktu i miłej współpracy z Tobą – nazwanym/ą w regulaminie KLIENTEM, a mną czyli FOTOGRAFEM.

  1. Każdy klient zapisując się na sesję w Studio Agimagia ma obowiązek zapoznać się z poniższym regulaminem. Umówienie się na sesję zdjęciowa jest jednoczesną akceptacją warunków panujących podczas naszej współpracy.
  2. By zapisać się na sesję należy zapytać o dostępność terminu. Sesje najlepiej rezerwować z kilkutygodniowym wyprzedzeniem. Czas oczekiwania na wolny termin może być dłuższy lub krótszy w zależności od wielu czynników. Sesje są wykonywane od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00. Istnieje możliwość wykonania sesji w sobotę za dodatkową opłatą 150zł.
  3. Chętni na sesję muszą powierzyć Fotografowi swoje imię, nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu w celu umożliwienia kontaktu w sprawach dotyczących sesji oraz jej realizacji. Przekazywane Fotografowi dane są przetwarzane tylko i wyłącznie w ramach wykonywanej usługi.
  4. Sesje zdjęciowe odbywają się w domowym studiu w Białymstoku. Istnieje możliwość wykonania sesji lifestylowej w domu Klienta lub w plenerze po uprzednim ustaleniu z Fotografem.
    Dojazd do domu Klienta lub w plener (poza Białymstokiem) jest dodatkowo płatny 2zł/km licząc od miejsca lokalizacji studia w Białymstoku.
  5. Klient ma prawo przesunąć jednorazowo termin sesji bez żadnych konsekwencji. Fotograf decyduje o dostępności terminów.
  6. W nadzwyczajnych sytuacjach fotograf ma prawo przesunąć termin sesji bez żadnych konsekwencji.
  7. W przypadku sesji plenerowych i niekorzystnej pogody – w dniu w którym ustalony był termin sesji plenerowej, fotograf w porozumieniu z Klientem wyznacza nowy termin sesji lub wykonuje ją w studiu.
  8. Klient deklaruje dany pakiet z oferty przy umówieniu się na sesję. Nie ma możliwości zmiany pakietów po odbytej sesji.
  9. Punktualność przybycia na sesję jest bardzo ważna. Jeśli czujesz, że się spóźnisz poinformuj mnie o tym telefonicznie. Klient powinien pamiętać, że spóźnienie jest kosztem poświęcanego mu czasu. Proszę pamiętaj, że mamy innych klientów zarezerwowanych w dni zdjęciowe, także przybycie na czas na sesję jest priorytetem. Zatem w przypadku spóźnienia – sesja zostaje skrócona o czas spóźnienia. Fotograf zastrzega sobie prawo do odwołania sesji w przypadku spóźnienia dłuższego niż 30 minut.
  10. W studio dostępne do użytku Klienta są ubranka dla najmłodszych modeli (noworodków) oraz dla kobiet w ciąży – suknie, materiały. Podczas sesji ciążowych bazuję na stylizacjach przygotowanych przez siebie, jak również odzieży przyniesionej przez Klientkę. Starsze dzieci oraz Panowie przynoszą na sesję własną garderobę. Studio Agimagia zapewnia gotowe stylizacje – tj. tła, rekwizyty, odpowiednie oświetlenie czy osprzęt
  11. Klient bierze odpowiedzialność za zdrowie osób uczestniczących w sesji oraz fotografa. W związku z czym sesje, w których którakolwiek z osób uczestniczących na sesji byłaby chora zostają przesunięte, aby nie zagrażały bezpieczeństwu i zdrowiu osób trzecich (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z fotografem).
  12. Na sesji obowiązuje zakaz wykonywania zdjęć i filmów przez Klientów.
  13. Zakupione fotografie, odbitki, foto obrazy, albumy i inne zamówione przez klienta rzeczy czyli produkty finalne nie podlegają zwrotom, reklamacjom, zażaleniom ani innym roszczeniom tego typu wobec fotografa.
  14. Rezerwując udział w sesji zdjęciowej klient oświadcza, że zapoznał się z portfolio fotografa i w pełni akceptuje formę i styl przez niego prezentowane. Fotograf gwarantuje wykonanie zdjęć w jakości porównywalnej do fotografii w portfolio i galeriach zdjęć fotografa. Fotograf zastrzega sobie wyłączne prawo do dokonywania jakichkolwiek przeróbek i modyfikacji zmieniających oryginalną postać zdjęć. Zabrania się jakiejkolwiek ingerencji w strukturę i treść fotografii łącznie z przetwarzaniem elektronicznym, kadrowaniem, zmianą kolorystyki, stosowaniem filtrów przez Klienta lub osoby trzecie. Klienci akceptują, że fotograf poprawia zdjęcia według własnej inwencji twórczej i nie przerobi zdjęcia w sposób, jaki nie jest jego stylem, nie odda zatem również zdjęć „surowych” RAW. Fotograf każdą sesję stylizuje, ubarwia, zmienia kolorystykę i charakter utworu graficznego, przez co efekt finalny jest różny od surowego zdjęcia wyjściowego. Postprodukcja może wpłynąć np. na odcień cery. Fotograf nie jest grafikiem i nie wykonuje fotomontaży, nie podmienia tła, nie dorobi krawatu jeśli o nim zapomnicie. Natomiast starannie retuszuje oraz poprawia ogólny wygląd zdjęcia.
  15. Fotograf nie ponosi odpowiedzialności za wykonywane wydruki ‚na własną rękę’ w innych laboratoriach fotograficznych z którymi nie współpracuje. Wszelkie wydruki sugerujemy porównywać z tymi, które Klienci otrzymuje od Fotografa.
  16. Zapłata za wybrany pakiet zdjęciowy następuje w dniu wykonanej sesji zdjęciowej.
  17. Fotograf udostępnia klientowi zdjęcia wykonane podczas sesji w postaci nieobrobionych zdjęć ze znakami wodnymi, by Klient mógł wybrać ilość zgodną ze zdeklarowanym pakietem. Czas na przygotowanie ‚galerii do wyboru’ to 7 dni roboczych.
  18. Klient otrzymuje dokładnie taką ilość fotografii jaką zakupił. Nie ma możliwość otrzymania „reszty” zdjęć czyli fotografii surowych/obrobionych za darmo. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowych ujęć ponad pakiet zgodnie z cennikiem.
  19. Fotograf przekazuje obrobione, wybrane przez klienta zdjęcia w wersji elektronicznej w ciągu 14 dni roboczych od dnia wybrania przez Klienta. Fotograf zastrzega sobie prawo do wydłużenia tego terminu w przypadku urlopu, choroby, intensywnego sezonu zdjęciowego itp. Po przekazaniu zdjęć w formie elektronicznej Fotograf zamawia fotoprodukty dla klientów i powiadamia ich o możliwości odbioru osobistego, jak tylko je otrzyma do rąk własnych.
  20. Klient powinien wybrać zdjęcia do obróbki w ciągu 7 dni. Niewybranie zdjęć we wskazanym terminie powoduje wydłużenie czasu Fotografa na obróbkę materiału z 14 dni roboczych na 21 dni roboczych.
  21. Fotograf przetrzymuje niewybrane zdjęcia na dysku do czasu oddania gotowych zdjęć czyli realizacji zamówienia. W tym czasie Klient może dokupić dodatkowe zdjęcia. Po obróbce i oddaniu gotowych zdjęć klientowi, nieobrobione zdjęcia są usuwane z dysku. Po realizacji zamówienia obrobione zdjęcia są przechowywane jeszcze u Fotografa przez okres 2 miesięcy, po tym czasie są nieodwracalnie usuwane z dysku.
  22. Zdjęcia, odbitki i wszelkie zamówione materiały należy odebrać od fotografa w ciągu 30 dni od otrzymania powiadomienia o gotowości zamówienia. Po tym czasie produkt końcowy zostaje poddany utylizacji. Całkowity koszt ponownej realizacji produktów pokrywa Klient
  23. Istnieje możliwość wysłania zamówienia pocztą lub kurierem za dodatkową opłatą, co należy uzgodnić bezpośrednio z fotografem w ciągu 7 dni od otrzymania powiadomienia o gotowości zamówienia.
  24. Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku utrwalonego na wykonanych fotografiach w celach marketingowych i promocyjnych firmy Studio Agimagia. Publikacja wizerunku może dotyczyć autorskiej strony internetowej fotografa, portali społecznościowych (facebook, instagram) oraz galerii, wystaw, wernisaży, materiałów promocyjnych i reklamowych. Dla Fotografa zgoda na publikacje jest niezwykle ważna, bo to jedyna droga by móc promować swoją pracę. Jest mi bardzo miło kiedy mogę pochwalić się efektami sesji i gdy ktoś tak ja Ty trafi do mnie widząc Twoje zdjęcia.
  25. Moja praca jest również moją pasją, co dla Was stanowi wspaniały bonus, bo możecie mieć pewność, że oddam jej całe swoje serce i zaangażowanie. Pamiętajcie proszę, że powyższe wytyczne dyktowane są wielką chęcią przeżycia przez nas wspaniałego czasu, bez nerwów, niedomówień czy zagubionego szacunku. Jesteście dla mnie ważni, dzięki Wam mogę się rozwijać i tworzyć dla Was wspaniałe fotografie, które będą waszym dziedzictwem dla pokoleń. Każdy moment spędzony z Wami to dla mnie zaszczyt.